1. W jakich godzinach pracuje firma?

Magazyn firmy pracuje w godzinach 7:00-15:30, natomiast biuro firmy działa od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00.

2. Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać telefonicznie w godzinach 9:00-17:00 na numery telefonów: +48 606-994-536, +48 602-448-989, lub przez 24h na dobę za pośrednictwem e-mail: cocacolamarek@wp.pl.

3. Jak mogę dowiedzieć się o dostępności towarów oraz terminie realizacji zamówienia?

Najlepiej skontaktować się bezpośrednio z jednym z naszych sprzedawców. Można również wysłać e-mail na adres: cocacolamarek@wp.pl lub dominik.cocacola@gmail.com.

4. W jakich dniach i godzinach odbywają się załadunki?

Załadunki odbywają się codziennie od poniedziałku do piątku  w godzinach 7:00-15:30.

5. Gdzie znajdują się magazyny firmy i gdzie odbywa się załadunek?

Magazyn główny naszej firmy znajduje się w Warszawie przy ul. Annopol 4 i tu dokonujemy załadunku i wysyłki towarów (EXW).

6. Czy załadunek będzie przebiegał sprawnie, czy posiadają Państwo wózek widłowy?

Tak, pracują u nas doświadczeni operatorzy wózków widłowych. Posiadamy również własne wózki widłowe.

7. Czy istnieje możliwość załadunku towarów na kontener?

Tak, towar możemy załadować do kontenera 20-stopowego lub 40-stopowego

8. Ile europalet mieści się w kontenerze 20-stopowym/40-stopowym?

W kontenerze 20-stopowym – 11 europalet
W kontenerze 40-stopowym – 23 europalety

9. Czy istnieje możliwość inspekcji podczas załadunku?

Tak, jeśli klient chce być obecny osobiście lub przez przedstawiciela przy załadunku to oczywiście nie mamy nic przeciwko temu.

10. Jakie formy płatności akceptuje Państwa Firma?

Akceptujemy tylko płatność przelewem na wskazany przez nas rachunek bankowy naszej firmy.

11. Czy mogę zapłacić gotówką?

Nie, nie akceptujemy wpłat gotówkowych.

12. Czy muszę zapłacić za towar z góry?

Tak, akceptujemy jedynie płatność z góry przed wysyłką towaru z naszego magazynu. Jeśli pomimo naszej nieposzlakowanej renomy masz jakieś wątpliwości, można dokonać inspekcji towaru w miejscu załadunku. Serdecznie zapraszamy do Warszawy.

13. Czy mogę odebrać towar własnym środkiem transportu?

Nie, nie dopuszczamy takiej możliwości. Z reguły towar wysyłamy za pośrednictwem renomowanych firm spedycyjnych: DHL Logistics, LKW Walter i Codognotto, co gwarantuje wysoki poziom usług transportowych i bezpieczny dowóz towaru do miejsca przeznaczenia.

14. Kto ponosi koszty transportu?

Transport odbywa się na koszt klienta.

15. Czy istnieje możliwość naklejenia na zakupiony towar etykiet z dodatkowymi informacjami  jak np. skład produktu w języku narodowym kraju przeznaczenia towaru?

Tak. W przypadku puszek z napojami o pojemności 0,33l dokonujemy etykietowania z zastosowaniem profesjonalnej maszyny. W przypadku puszek 0,25l, butelek PET i kartonów z sokami Cappy itp., naklejanie odbywa się za pomocą ręcznych urządzeń do etykietowania. Koszty etykiet i usługi naklejenia etykiet ponosi klient.

16. Czy firma Marek Chmielewski i Hops Trade Company to ta sama firma?

Nie. Firma Marek Chmielewski i HOPS TRADE COMPANY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. stanowią dwa odrębne podmioty prawa. Niemniej jednak obie firmy są powiązane personalnie ze sobą poprzez osobę właściciela Pana Marka Chmielewskiego. Niezależnie czy kupujesz od firmy Marek Chmielewski czy od HOPS TRADE COMPANY niezmiennie otrzymujesz najwyższej jakości towar i gwarancję satysfakcji.